Yapay zekâ orkestrasyonuyla içerik üretimi 4 kat daha hızlı

Yapay zekâ orkestrasyonuyla içerik üretimi 4 kat daha hızlı

Yapay zekâ orkestrasyonuyla içerik üretimi 4 kat daha hızlı

KAYNAK: Teknolojioku

 Tam da bu noktada yapay zekâ orkestrasyonuyla şirketlere
kişiselleştirilmiş içerik deneyimi sunan KLOK; kullanıcı verilerini
eğiterek ürettiği uygun içeriklerle yatırım getirisi (ROI)
açısından firmalara önemli bir avantaj sağlıyor. Firmaların içerik
üretim süreçlerini 4 kat hızlandırdıklarını söyleyen KLOK Kurucusu
Deniz Bensusan, “Müşterilerimize hız, verimlilik ve stratejik uyum
fırsatı sunarak rekabette bir adım öne geçmelerini sağlıyoruz”
diyor.

Dijital çağın hızla evrilen dinamikleri, içerik üretim
süreçlerinde de köklü değişimlere yol açıyor. Markalar, hedef
kitleleriyle daha etkili iletişim kurabilmek için özgün ve
kişiselleştirilmiş içeriklere her zamankinden daha fazla ihtiyaç
duyuyor. Geleneksel yöntemlerle içerik üretmenin zaman alıcı ve
maliyetli bir süreç olduğuna değinenKLOK Kurucusu Deniz
Bensusan, yapay zekâ ile içerik üretiminin avantajlarına
değindi.

Firmaların yapay zekâ destekli çözümlerle hedef kitlelerinin
ilgi alanlarına göre optimize edilmiş içerikleri çok daha hızlı ve
verimli şekilde üretebileceklerine dikkat çeken Deniz
Bensusan; “Yapay zekâ, trendleri analiz ederek markalara içerik
üretiminde yol gösterirken, dinamik ve etkileşim odaklı içeriklerin
oluşturulmasını sağlıyor. Klasik içerik üretim süreçlerine göre
daha hızlı içerik oluşturmayı mümkün kılan yapay zekâ; aynı zamanda
maliyetleri azaltarak içerik pazarlamasının yatırım getirisini
(ROI) de artırıyor. Ayrıca firmalar, hedef kitlenin ilgi alanlarına
uygun, kişiselleştirilmiş içeriklerle daha yüksek etkileşim sağlama
imkânı yakalıyor. Özellikle büyük ölçekli kampanyalar ve blog
içerikleri metinleri gibi alanlarda yapay zekâ ile üretilen
içerikler, manuel üretim süreçlerine kıyasla çok daha hızlı,
verimli ve etkili sonuçlar sunuyor” dedi.

4 kat daha hızlı içerik üretimiyle maksimum verimlilik

Günümüz dijital dünyasında içeriklerin yalnızca kaliteli
olmasının yeterli olmadığına dikkat çeken Deniz Bensusan;
“Çağımızda üretilen içeriklerin hedef kitleye uygun ve dönüşüm
odaklı olması gerekiyor. Kullanıcı verileri ile eğitilmiş yapay
zekâ sistemleri, kitlelerin ilgi alanlarını analiz ederek en doğru
içeriği oluşturmayı sağlıyor. Bu noktada yapay zekâyı firmaların
içerik ihtiyaçlarına göre eğiten KLOK olarak toplu içerik
üretiminde zamandan tasarruf sağlarken kaliteyi de sürdürülebilir
kılıyoruz. Özgünlükle bir araya getirdiğimiz içerik üretim hızını,
teknoloji temelli bir sistemle dönüştürüyoruz. Bu kapsamdaki yapay
zekâ orkestrasyonumuz sayesinde klasik yöntemlerle ortalama 2 yıl
sürecek bir işi 4 kat daha hızlı şekilde tamamlayarak 6 ay gibi
kısa bir sürede sonuçlandırıyoruz. Hızımızın yanı sıra
kullandığımız teknolojiler sayesinde birçok dilde sektörüne uygun
stratejiler geliştirebiliyoruz. Bu da içerik verimliliğini amacına
uygun şekilde maksimum seviyeye çıkarmamıza olanak sağlıyor” diye
konuştu.

“Firmalara dijital dünyada fark yaratma fırsatı sunuyoruz”

İçerik üretiminin firmalar için artık bir rekabet unsuru halini
aldığına işaret eden Deniz Bensusan; “Özellikle dijital
dünyada görünür olmanın yolu düzenli, kaliteli ve SEO uyumlu
içerikler üretmekten geçiyor. İşte tam da bu noktada yapay zekâ
orkestrasyonumuz devreye girerek şirketlere hız, verimlilik ve
stratejik uyum imkânı sağlıyor. KLOK olarak bu süreçte içerik
stratejisini en verimli hale getirmeyi amaçlayan ileri seviye yapay
zekâ teknolojileri kullanıyoruz. Geniş hacimde SEO uyumlu makaleler
üreterek firmaların organik trafiğini artırırken, aynı zamanda
otomatik içerik optimizasyonu gibi akıllı çözümler sunuyoruz. Bu
sayede, üretilen her içeriği güncel trendlere ve sektör
dinamiklerine uygun hale getirerek müşterilerimizin dijital dünyada
fark yaratmasının önünü açıyoruz. Yapay zekâ orkestrasyonumuz,
işletmelerin hedef kitlesine en doğru içerikle ulaşmasını
sağlarken, faaliyette oldukları pazarlarda güçlü bir varlık
göstermelerine yardımcı oluyoruz. Farklı dillerde, farklı hedef
kitlelere özel stratejiler geliştirerek işletmelerin global ölçekte
etkileşimini artırmasına da destek oluyoruz” ifadelerini
kullandı.

Sosyal Medya'da Paylaş

Yorum gönder