Telegram bu sefer bombayı patlattı, WhatsApp’ı falan unutun bu özelliğin eşi yok
KAYNAK: Teknolojioku
Bu yeni adımla birlikte, Telegram, işletmelerin
müşteri ilişkilerini daha etkin bir şekilde yönetmelerine ve
ekipler arası iletişimi güçlendirmelerine olanak tanıyacak araçlar
sunuyor. İşletmeler için tasarlanmış bu özellikler,
Telegram‘ın kullanım alanını genişleterek,
kullanıcıların ihtiyaçlarına daha iyi cevap verme hedefini ortaya
koyuyor.
Telegram, işletmelere yönelik sunduğu yeni
özelliklerle iletişim platformlarında rekabete yeni bir soluk
getiriyor. WhatsApp gibi uygulamaların hakim
olduğu piyasada fark yaratmayı hedefleyen Telegram, artık
işletmelerin müşterileriyle iletişimini kolaylaştıracak çeşitli
araçlar sunuyor. Kullanıcılar, hesaplarını işletme hesabına
dönüştürerek, müşterilerin kendilerini bulmalarını ve iletişim
kurmalarını kolaylaştıracak özelliklere erişebilecek. İşletmeler,
profil sayfalarında çalışma saatlerini gösterebilir ve konumlarını
harita üzerinde sabitleyebilirler. Böylece müşteriler, işletmenin
açık olup olmadığını ve ne zaman kapandığını kolayca görebilir.
Telegram bu sefer bombayı patlattı, WhatsApp’ı falan unutun bu
özelliğin eşi yok
İşletmeler ayrıca, boş sohbetlerde ürün ve hizmet bilgilerini
sergileyebilecekleri başlangıç sayfasını özelleştirebilirler. Bu,
müşterilere iletişime geçmeden önce neler sunulduğuna dair bir ön
izleme fırsatı tanır. Birden fazla sorguya hızlı yanıt vermek
amacıyla, Telegram İşletme hesapları, hızlı
yanıtlar olarak gönderebilecekleri önceden hazırlanmış mesajları
oluşturup kaydedebilirler. Ayrıca, müşterilerle iletişim kurarken
otomatik olarak gönderilen selamlaşma ve dışarıda mesajları da
önceden yazabilirler. İşletmeler, müşterileriyle sohbet etmek için
bir Telegram Botu kullanabilirler, ancak hepimiz
insan bir müşteri hizmetleri temsilcisiyle konuşmak isterken bir
robotla konuşmanın ne kadar sinir bozucu olabileceğini biliyoruz.
Tüm bu özellikler ücretsiz olmakla birlikte, ayda 5 dolar olan bir
Telegram Premium hesabı gerektiriyor.
Telegram, işletmelere yönelik özelliklerini
tanıtmanın yanı sıra, kanal sahiplerine kanallarında görüntülenen
reklamlardan elde edilen gelirin yüzde 50’sini, en az 1.000 abonesi
olduğu sürece vereceğini de duyurdu. Şirket kurucusu Pavel Durov
tarafından daha önce paylaşılan bilgilere göre,
Telegram mali açıdan iyi durumda ve bu kadar
cömert olabilir. Durov, mesajlaşma uygulamasının
gelecek yıl karlı hale gelmesini beklediğini ve şu anda bir halka
arzı (IPO) keşfettiklerini The Financial Times’a söyledi.
Yorum gönder