Spotify, podcastler için bir yorum bölümü başlatıyor.
KAYNAK: Teknolojioku
Bazen siz de Spotify’da içerik dinlerken yorum yapma ihtiyacı
duymuyor musunuz? Genellikle podcast üreticileri yorum almak
istediklerinde bunu Instagram veya Twitter adreslerine
yönlendirerek yapıyorlar. Ancak bu durum sonlanacak gibi
gözüküyor.
Spotify, podcasterlar ve dinleyicileri arasındaki bağı
güçlendirmek amacıyla podcastler için bir yorum bölümü başlatıyor.
Dinleyiciler, oynatma kontrollerinin altına kaydırarak veya bölümü
dinledikten sonra bölüm sayfasına giderek bu yeni yorum bölümünü
bulabilirler. İlk başta tüm yorumlar varsayılan olarak özel olacak
ve içerik üreticileri sayfalarında hangi yorumların görüneceğini
tamamen kontrol edebilecekler. İstedikleri yanıtları yayınlama veya
kaldırma yetkisine sahip olacaklar. Zamanları yoksa, yalnızca
belirli bölümler için yorumları etkinleştirebilir veya bu özelliği
tamamen devre dışı bırakabilirler.
Hizmet, tüm içerik üreticilerine yorumları denetleme imkanı
sunarak, Spotify for Podcasters uygulamasına erişim sağlayacak.
Şirketin platformunda barındırılmasalar bile, içerik üreticilerinin
önce uygulama aracılığıyla şovlarını talep etmeleri yeterli olacak.
İçerik üreticileri, sayfalarında hangi yanıtların yayınlanacağını
kontrol etmenin yanı sıra, yeni yorumlar ve şov kilometre taşlarına
ulaştıklarında bildirimler alacaklar. Ayrıca, dinleyici kitlesi
hakkında analizler ve içgörüler de elde edebilecekler.
Spotify, Q&A ve anketler gibi etkileşimli özelliklerle
etkileşime giren dinleyicilerin, ortalama olarak, 30 gün içinde bir
şova geri dönme olasılıklarının dört kat daha fazla olduğunu
belirtiyor. Bu kullanıcılar ayrıca ayda iki kat daha fazla saat
podcast dinliyor. Şirket, platformunu daha da etkileşimli hale
getirmeyi ve bu yılın sonbaharında daha fazla planı uygulamayı
hedefliyor. Ayrıca, hem podcasterlardan hem de dinleyicilerden
gelen geri bildirimlere dayanarak yorum deneyimini geliştirmeye
devam etmeyi taahhüt ediyor. Son olarak şunu söylemekte fayda var.
Kötü yorum yapmayı aklınızdan bile geçirmeyin çünkü içerik
üreticileri, hangi yorumların yayınlanacağını tamamen kontrol
edebilecekler.
Yorum gönder