Samsung Galaxy Z Flip6’dan ilham alan “The Flipside” Koleksiyonu modayla inovasyonu buluşturdu

Samsung Galaxy Z Flip6'dan ilham alan   “The Flipside” Koleksiyonu modayla inovasyonu buluşturdu

Samsung Galaxy Z Flip6’dan ilham alan “The Flipside” Koleksiyonu modayla inovasyonu buluşturdu

KAYNAK: Teknolojioku

İnovasyonu stil ile buluşturan Samsung Galaxy Z Flip6, kendini
sınırsızca ifade etmeyi vurgulamak için moda ile teknolojiyi özel
bir koleksiyonda buluşturuyor. MENA bölgesinde farklı kültürel
renkleri temsil eden 5 moda markasıyla iş birliği yapan Samsung,
teknolojinin özgünlük kavramına güçlü bir araç olarak hizmet
edebileceğini gösteren The Flipside Koleksiyonu ile markaların
kendi bölgelerindeki sınırları aşmasına ve hikayelerini daha büyük
kitlelerle paylaşmasına olanak tanıyor. Galaxy Z Flip6’yı yansıtan
bir koleksiyon hazırlayan her marka, akıllı telefonun şık ve
dönüştürücü tasarımını kendini merceğinden yansıtarak farklı
tarzlar ile kendi kültürü arasında bağ kuruyor. Galaxy Z Flip6’nın
tasarımının rehberlik ettiği bu önemli iş birliği, Samsung’un MENA
bölgesinde kendini ifade etme ve bölgesel yetenekleri güçlendirme
konusundaki kararlılığının da altını çiziyor. 

Galaxy Z Flip6 kendini
ifade etme tutkusu ile tasarımı buluşturdu

Samsung Electronics MENA Pazarlama ve Online İş Bölümünden
Sorumlu Bölge Başkan Yardımcısı Omar Saheb, kampanyayla ilgili
şunları söyledi: “Bu beş muhteşem moda markasıyla iş birliği
yapmayı seçmemizdeki en büyük neden, her birinin modern kültürü
kendine özgü bir şekilde yansıtması, yaratıcılığa ve stile öncülük
etmesi. Kendini ifade etmenin sınırlarını zorlayan markaları
desteklemek ve yaptıklarını kutlamak, kişisel stili güçlendirmek
üzere tasarlanan Galaxy Z Flip6’nın değerleriyle örtüşüyor. Bu
kampanyayla Galaxy Z Flip6, moda dünyasında kendini ifade etme
tutkusu ile ikonik tasarımı kusursuz bir şekilde harmanlayan özel
bir moda unsuruna dönüşüyor.”

The Flipside Collection, modern kültürü, toplulukları
ve hikâye anlatımını moda aracılığıyla kutluyor. Bu benzersiz
kampanyayla, her biri kendi toplumlarında ve ötesinde moda
dünyasına sundukları yaratıcı katkılarıyla tanınan beş marka, moda
tutkunlarını bir deneyim yolculuğuna çıkarıyor. Bu markalar
arasında Ürdün’den FNL,
Suudi Arabistan’dan Not
Boring
, Mısır’dan In
Your Shoe
, BAE’den L’Afshar ve
Türkiye’den KNTLGY yer
alıyor.

Türkiye’de dijital moda öncülerinden KNTLGY
koleksiyona fütüristik bir boyut kazandırıyor

Koleksiyonun bir parçası olan ve Mohammad Ben Tarif tarafından
kurulan Ürdünlü marka FNL, Arap kültürüne özgü cesur grafikleri
modern sokak giyimine entegre ederek kültürel mirası kentsel bir
estetikle harmanlıyor ve bireyselliğin özünü yakalayan tasarımlar
sunuyor. Suudi Arabistan’ın Not Boring by Yazeed
Abahussein markası, Riyad’ın yeraltı müziği ve sokak ruhunu kendi
modasına taşıyarak özgünlüğü kutluyor ve geleneksel trendlere
alternatif parçalar üretiyor. Mısır’dan In Your
Shoe
 markası ise kendini ifade etmeye dair bir mesaj
vermek için nostaljik görselleri ve canlı grafikleri bir arada
kullanıyor ve her tasarımıyla Mısır sokak giyim kültürünün
dinamizmini somutlaştırıyor.

Lilian Afshar tarafından kurulan
BAE’li L’Afshar markası, günlük
eşyaları çarpıcı sanat eserlerine dönüştürerek heykelsi ve
minimalist aksesuarlarla modayı yeniden tanımlıyor. Cesur mimari
çizgileri ve kullandığı lüks malzemelerle tanınan L’Afshar’ın
koleksiyonu, kampanyaya rafine ve modern bir dokunuş sunuyor.
Türkiye’de dijital modanın
öncülerinden KNTLGY ise geleneksel Türk sanatını
ileri teknolojilerle birleştirerek çevreye duyarlı ve dijital
esintili parçalar sunuyor. Markanın sürdürülebilirlik ve dijital
inovasyona verdiği önem, kültür nostaljisini modern tasarımla
bütünleştiren The Flipside Koleksiyonu‘na fütüristik
bir boyut kazandırıyor.

Samsung’un MENA bölgesinde kendini ifade etmeyi teşvik etmeye
yönelik çabalarını gösteren koleksiyonun tüm parçaları, güçlü bir
tuval olarak kullanılan hikâye anlatımında moda ile teknolojiyi
birleştiriyor.

Sosyal Medya'da Paylaş

Yorum gönder