Netflix Türkiye’de 2021’i pazar kaybıyla, BluTV ise artışla kapattı
Tüm dünyada olduğu üzere ülkemizde de görüntü akış platformları bir oldukça değerli. Genel olarak BluTV ve Netflix liderliğinde ilerleyen Türkiye pazarı için de geçtiğimiz saatlerde yeni datalar açıklandı.
Netflix %3 Kayıp Yaşadı
JustWatch’un paylaştığı datalara nazaran 2021’in son çeyreğinde Netflix’in Türkiye’deki pazar hissesi %29. Bu oran bir evvelki periyotta %32’ydi. BluTV ise 2021’in son çeyreğinde %42’lik bir hisseye sahip ve bu hisse bir evvelki devirde %40’tı. Amazon Prime Görüntü ise %1’lik bir yükseliş ile pazar hissesini %19’a yükseltti.
Amazon Prime Görüntü’nün bu kadar yüksek olmasının sebebi büyük bir ihtimalle Prime üyeliği. Netflix’in düşüklüğünün sebebi de 4 kişilik aile planlarının bile tek bir üyelik sayılması. Bildiğiniz üzere Blu TV’de bu şekil bir plan bulunmuyor. Netflix, BluTV ve Prime Görüntü Türkiye’deki pazarın yüzde 90’ını oluşturuyor.
- Anasayfa
- Tanınan Bilim
- Sinema ve Dizi Haberleri
- Netflix 2021’i ülkemizde kayıpla BluTV ise artışla kapattı
Yorum gönder