Lexus Türkiye’de En Hızlı Büyüyen Premium Markalardan Oldu

Lexus Türkiye’de En Hızlı Büyüyen Premium Markalardan Oldu

Lexus Türkiye’de En Hızlı Büyüyen Premium Markalardan Oldu

KAYNAK: Teknolojioku

Premium segmentte farklı sınıflarda sunduğu tam hibrit, plug-in
hibrit ve elektrikli modelleriyle adından söz ettiren Lexus,
Türkiye’de 2024 yılında bir önceki yıla göre yüzde 60’ın üzerinde
bir büyüme kaydetti.

Kısa zamanda Avrupa’da ve Türkiye’de ikonik bir model haline
gelen B-SUV LBX’in de ürün gamına katılmasıyla adetlerini artıran
Lexus, geniş ürün gamıyla premium müşteri kitlesinin beklentilerini
aşmayı başardı. Avrupa’da da ilk 11 ayda yüzde 30’a yakın büyüme
kaydederek rekora giden Lexus’un en hızlı gelişen pazarlarından
biri Türkiye oldu.

SUV’lar, sedanlar ve lüks minivandan oluşan ürün
gamı

Model atağına 2024’te de devam eden Lexus, güçlü ve kapsamlı
ürün gamıyla premium müşterileri etkilemeyi başardı. Lexus B-SUV
LBX, D-SUV NX, E-SUV RX ve D/E-SUV elektrikli RZ ile geniş bir SUV
yelpazesi sunuyor. Bununla birlikte sportif sedan ES ve üst düzey
sedan modeli LS de, Lexus ürün gamının önemli modellerinin olmaya
devam ediyor. Tamamen yeni bir lüks seviyesi sunan minivan modeli
LM ise, premium segmentteki önemli bir boşluğu doldurarak Lexus
farkını ortaya koyuyor.

LBX, Lexus’a satış başarısı ve ödül getirdi

Lexus’un etkileyici modeli LBX, markanın rekor satış adetleri
elde etmesinin yanı sıra markaya ödüller de kazandırdı. 2024’ün ilk
yarısında Türkiye’de satışa sunulan LBX için lansman öncesinde,
lansmanda ve lansman sonrasında yapılan çalışmalar dikkat
çekti.

Otomotiv Distribütörleri ve Mobilite Derneği’nin düzenlediği
ODMD Gladyatör – Satış ve İletişim Ödülleri’nde Lexus, “LBX- Her
Gün Sıra Dışı” iletişim çalışmalarıyla jürinin büyük beğenisini
kazandı. Eksiksiz ve her açıdan detaylı projelere imza atan
Lexus’un LBX ile ilgili iletişim çalışmaları Hadise’nin LBX’in yüzü
olarak Avrupa’nın çeşitli yerlerinde günlük hayata ait yerleri sıra
dışı hale dönüştüren etkinlikleriyle hız kazandı. LBX’in sıra dışı
karakterini yansıtacak bir lansmanla Türkiye pazarındaki yerini
alan SUV modeli, İstanbul’un kalbi Akaretler’de oluşturulan LBX Hub
deneyim alanlarıyla tanıtıldı. Ayrıca Hadise, yıl içinde çekilen
LBX’in Türkiye reklamlarında da rol aldı. Lexus, LBX’in sıra dışı
tarzını grafiti outdoor çalışmaları, sergilemeler ve LBX’i bir
sanat eserine dönüştüren etkinlikler gibi birçok çalışmaya da imza
attı. Kendini her alanda gösteren sıra dışı Lexus, bu başarılarıyla
Yılın Entegre İletişim Kampanyası Ödülü’nü kazandı.

Lexus LBX, Avrupa’dan da ödüller getirdi. What Car? dergisi
tarafından “Yılın Otomobili” ve “Yılın Küçük SUV’u” ödülleriyle
taçlandırılan LBX, sıra dışı bir model olduğunu bir kez daha
kanıtladı.

Sosyal Medya'da Paylaş