Eşarj, müşterilerine akıllı rota çözümleri ile kesintisiz yolculuk deneyimi sunuyor
KAYNAK: Teknolojioku
Türkiye’nin enerji dönüşümüne öncülük eden lider elektrik
dağıtım, perakende satış ve müşteri çözümleri şirketi Enerjisa
Enerji’nin yüzde yüz iştiraki olan ve Türkiye’de ilk ve en fazla
hızlı şarj istasyonuna sahip olan Eşarj, müşteri deneyimini
önceliklendirerek sektörde öncü konumunu sürdürüyor. 7/24 hizmet
veren çağrı merkezi, WhatsApp hattı üzerinden görüntülü arama
desteği, özel şarj kredisi kampanyaları, ücretsiz mola alanı sunan
Deşarj Noktası ve çeşitli müşteri kampanyalarıyla fark yaratıyor.
Türkiye’nin dört bir yanına kurduğu hızlı şarj istasyonları kadar
müşteri deneyimini de en üst düzeyde yaşatmak adına, müşterilerine
konfor yaratacak yeni alanlara yatırım yapmaya devam ediyor.
Şarj yüzdesine göre rotalama özelliği ile en verimli
seyahat planlanabiliyor
Seyahat planlama uygulaması ile yeni rotalama özelliği,
elektrikli araç kullanıcılarının yolculuklarını daha güvenli ve
planlı bir şekilde organize etmelerini sağlıyor. Bu özellik
sayesinde Eşarj üyesi kullanıcılar, seyahat ettikleri güzergâh
üzerindeki şarj istasyonlarını görüntüleyebiliyor ve rotalarını
kişisel tercihlerine göre filtreleyebiliyor. Kullanıcılar konum
izni verdikten sonra başlangıç ve varış noktalarını girdiklerinde,
seyahat planlama özelliği sayesinde araçlarının pil yüzdesine göre
en uygun şarj durakları otomatik olarak belirleniyor. Böylece
sürücüler, yolculuk sırasında durak arama derdi olmadan kesintisiz
ve konforlu bir sürüş deneyimi yaşıyor. Ayrıca, araç marka ve
modeli, menzil bilgisi, başlangıç ve varıştaki şarj yüzdesi gibi
verilerle rotaları en verimli şekilde hesaplanabiliyor. Harita
ayarları ve filtreleme seçenekleri sayesinde ücretli yollar veya
feribotlar tercihe göre eklenebiliyor. Kullanıcılar, oluşturdukları
rotaları gelecekteki seyahatleri için de kaydederek planlamalarını
daha pratik hale getirebiliyor.
Her üç elektrikli araç kullanıcısından biri Eşarj’ı
tercih ediyor
Mobilitenin enerji, ulaşım ve dijital teknolojileri bir araya
getiren çok boyutlu bir ekosistem olduğunun altını
çizen Enerjisa Enerji CEO’su
ve Eşarj Yönetim Kurulu Başkanı Murat Pınar,
“Hem Türkiye’de hem de dünyada elektrikli araç şarj çözümleri
alanındaki rekabet her geçen gün artıyor. Ancak biz, sektörün ilk
ve en deneyimli şirketi olarak, sahip olduğumuz bilgi birikim ve
teknolojik altyapımızla fark yaratıyoruz. Hedefimiz; sadece hızlı
şarj istasyonu sayısında lider olmak değil, aynı zamanda müşteri
deneyiminde de benzersiz ve öncü bir konumda yer almak.
Müşteri deneyimini pozitif yönde geliştiren yatırımlarımızın ve
çalışmalarımızın sonuçlarını alıyoruz. Veriler bize her üç
elektrikli araç kullanıcısından birinin, şarj operatörü olarak
sadece Eşarj’ı tercih ettiğini gösteriyor. Bu da hız ve fiyat
avantajı kadar deneyim farkının da öne çıktığını kanıtlıyor. Bizler
de Eşarj olarak sunduğumuz hizmetlerin inovasyonu ve güvenilirliği
ile kullanıcılarımıza rahatlık ve memnuniyet sağlamaya devam
edeceğiz” dedi.
Yakup Aydilek: Kullanıcılara konfor veren uygulamaları
hayata geçiriyoruz
Sektördeki öncü rollerini ve müşteri deneyimine verdikleri önemi
vurgulayan Eşarj Genel Müdürü Yakup
Aydilek, “Eşarj, Türkiye’nin ilk elektrikli araç şarj
ağı operatörü şirketi olmanın sorumluluğu ile, Türkiye’deki
elektrikli araç kullanıcılarını birçok yenilik ile tanıştırdı.
Otomotiv markaları iş birliklerimiz ve ödeme kanallarında
yarattığımız avantaj ile öne çıkıyoruz. Bununla kalmayıp, müşteri
deneyiminde sektöre ilham ve kullanıcılara konfor veren
uygulamaları hayata geçiriyoruz. Eşarj’ı tercih eden
müşterilerimiz, sadece geniş ve hızlı bir şarj ağına erişmekle
kalmıyor, aynı zamanda teknolojik yeniliklerimizle donatılmış,
güvenli ve verimli bir elektrikli araç deneyimi yaşıyor. Seyahat
planlama uygulamamızdan tam donanımlı Deşarj Noktamıza, istasyon
başından görüntülü arama desteğinden 7/24 aktif çağrı merkezimize
tüm hizmetler, kullanıcılarımızın her adımda konforunu ve
memnuniyetini artırmaya yönelik işliyor. Bizim için önemli olan,
her zaman müşterilerimize en iyiyi sunmak, onların ihtiyaçlarını
anlayarak beklentilerini aşmak ve bu deneyimi sürekli geliştirmek”
dedi.
Yorum gönder