Geri dönüştürülmüş plastiklerden üretilen ilk kablosuz kulaklık satışa çıktı
KAYNAK: Teknolojioku
Bu yeni seride dikkat çeken en önemli özellik, ürünlerin büyük
bir kısmının geri dönüştürülmüş plastikler kullanılarak üretilmiş
olması. Bu hamle, elektronik atıkların azaltılması ve çevresel
sürdürülebilirliğe katkı sağlama yolunda atılmış önemli bir adım
olarak görülüyor. Kulaklıklar, sadece çevre dostu malzemelerle
sınırlı kalmayıp, aynı zamanda yüksek kalitede ses deneyimi ve
dayanıklılık vaat ediyor. Skullcandy’nin bu yeni
serisi, çevreye duyarlı tüketicilerin dikkatini çekmeye aday.
Skullcandy’nin sürdürülebilirliğe tam gaz devam
eden yeni kulak içi kulaklıkları, çevre dostu teknolojide yeni bir
sayfa açıyor. EcoBuds True Wireless adlı bu yeni
seri, %65 oranında sertifikalı geri dönüştürülmüş plastikler
kullanılarak üretilmiş ve rakip ürünlere kıyasla %57 daha az ağır
metal içeriyor. Bu da, kulaklıkların rakip cihazlara göre %50 daha
düşük bir karbon ayak izine sahip olmasını sağlıyor.
Ancak, sürdürülebilirliğe yönelik bu adım,
Skullcandy’nin modern kulaklıklarla birlikte gelen
alışılagelmiş batarya kutusunu kaldırmasına neden
oldu. Lithium batarya paketleri, büyük çevresel
suçlular arasında yer aldığı için, şarj kutusunun eksikliğini
telafi etmek amacıyla, yeni kulaklıklar bir akıllı telefon, USB-C
portu veya prizden şarj edilebilecek şekilde tasarlandı.
Kulaklıklar, şarj edilmeden önce sekiz saat kullanım süresi
sunuyor.
Geri dönüştürülmüş plastiklerden üretilen ilk kablosuz kulaklık
satışa çıktı
Firmanın bütçe dostu politikasına uygun olarak,
bu kulaklıklar sadece 40 dolara satışa sunuluyor.
Glacier renk yolu, beyaz ve mavinin karışımı,
bugünden itibaren kullanıcıların beğenisine sunuluyor.
Skullcandy, yakın gelecekte ürün yelpazesine daha
fazla renk ekleyip eklemeyeceğini henüz açıklamadı.
Elbette, Skullcandy bu tür çevre dostu ses
cihazları denemelerinde ilk olan bir firma değil. Sony, bir
zamanlar LinkBuds S
kulaklıklarının bir versiyonunu geri dönüştürülmüş su şişelerinden
üretmiş ve bu kulaklıklar da beyaz ve mavi karışımı bir renge
sahipti. Görünüşe göre, olumlu basın yaratma amacı güden büyük
şirketler için tercih edilen renk yolu bu oluyor.
Yorum gönder