Redmi Note 13 5G’nin küresel sürümü, iki yerine üç arka kamera ile geliyor

Redmi Note 13 5G'nin küresel sürümü, iki yerine üç arka kamera ile geliyor

Redmi Note 13 5G’nin küresel sürümü, iki yerine üç arka kamera ile geliyor

KAYNAK: Teknolojioku

Bugün daha önce, Redmi Note 13 serisinin global
versiyonuna ait taslak görselleri sizlerle paylaşmıştık. Beş
cihazın beklendiği bu seride, üçünün 5G destekli olacağı, kalan iki
modelin ise yalnızca 4G bağlantı özellikleriyle
sınırlı kalacağı belirtiliyor.

5G modelleri, Çin’de satılanlarla aynı. Ancak, görseller Redmi
Note 13 5G’nin sadece vanilya versiyonunun biraz farklı olacağını
gösteriyor. Bu farkları detaylı bir şekilde inceleyelim.
Redmi Note 13 5G‘nin global versiyonuna ait taslak
görseller, cihazın Çin versiyonundaki iki arka kameranın aksine üç
arka kamera ile geleceğini ortaya koyuyor. Redmi Note 12
5G
için de benzer bir durum yaşanmıştı.

Görseller, uluslararası modelin 108MP ana
sensörü koruyacağını işaret ediyor. Ancak ne yazık ki, kalan iki
sensör hakkında herhangi bir ipucu vermiyor. Bilinmesi gereken bir
nokta, Çin versiyonunun selefi gibi
2MP derinlik sensörüne sahip olması.

Redmi Note 13 5G’nin küresel sürümü, iki yerine üç arka kamera
ile geliyor

Global pazarlar için Xiaomi, Redmi Note 12
5G’de
2MP derinlik sensörünü 2MP makro kamerasıyla
değiştirmiş ve ek olarak 8MP ultra geniş birim eklemişti. Belki de
Redmi Note 13 5G‘nin uluslararası versiyonu için
de aynı durum söz konusu olabilir. Arka kameralar dışında, cihazın
Çin versiyonunun tüm özelliklerini koruması bekleniyor.

Redmi Note 13 5G, 6.67 inç FHD+ 120Hz OLED
ekrana sahip. MediaTek Dimensity 6080 çip ile güçlendirilmiş ve
LPDDR4x RAM ile UFS 2.2 depolama ile eşleştirilmiş. Yazılım
tarafında, Android 13 tabanlı MIUI 14 ile çalışıyor. Cihaz, yan
monteli parmak izi sensörü, IR blaster ve 3.5mm kulaklık girişi ile
donatılmış. 5,000mAh bataryadan güç alıyor ve 33W şarj desteği
sunuyor.

Teknoloji tutkunları için bu yeni serinin, özellikle 5G bağlantı
özellikleriyle dikkat çekmesi bekleniyor.
Xiaomi’nin bu yeni adımları, özellikle global
pazarda kendini daha da güçlü bir şekilde konumlandırmasına
yardımcı olabilir. Bu gelişmeler, markanın sadece Çin’deki
başarısının ötesine geçerek uluslararası alanda da etkisini
artırdığını gösteriyor.

Sosyal Medya'da Paylaş

Yorum gönder