Dijital alanda hizmet veren Reliz, kendi makine öğrenimi çözümünü geliştirdi
Pazarlama piyasasında küresel ölçekte faaliyet gösteren Reliz, mobil uygulamalar için müşteri kazanımı ve yeniden hedefleme yeteneklerini artırmak adına kendi makine öğrenimi çözümünü geliştirdi.
META, Google, Twitter, TikTok ve Snapchat gibi reklam kanallarının sertifikalı partneri olan Reliz, mobil uygulamalar için müşteri kazanımı ve yeniden hedefleme yeteneklerini artırmak adına kendi makine öğrenimi çözümünü geliştirdi.

Reliz CEO’su Mikhail Kapranov, platformu kullanan ve kullanacak olan müşterilerin tek yapması gerekenin, kampanyalarının ticari hedeflerini belirlemesi olacağını söyledi. Reliz Global Operasyon Direktörü Sergey Mun da programatik platformunun ilk sonuçlarından son derece memnun.
Son performans analizlerine göre algoritmalar sayesinde platform, öğrenme süreci tamamladıktan sonra diğer in-app reklam platformlarına kıyasla %20 daha düşük işlem başına maliyet ve %10 daha yüksek gelir performansı yakaladı.
Türkiye Direktörü Ozan Tekin, reklam platformunun Türkiye’deki 55 milyon mobil kullanıcının yanı sıra tüm dünyada 750 milyondan fazla tüketiciye hitap edeceğini belirtti.
KAYNAK : www.chip.com.tr
Yorum gönder